har nån namnförslag?


2010-07-20 @ 07:44:30
Jag har ett namn som verkligen är en stor favorit hos mig o har varit det sedan innan jag blev gravid. Men vet ju inte om det kommer passa bebisen. Dels vet vi ju inte vad de blir för kön ännu, o sen så kan sånt me namn ändras några gånger till ;)

Tänkte fråga er om ni har några namförslag- både pojk o flicka. Gör inge om de blir fler pojknamn än flicknamn- jag misstänker o tror starkt fortfarande på att de kommer bli en pojke.

Så kom igen o ge förslag nu allihopa ;)



de här namnen var favoriter när vi väntade elliott:


Flicka:  molly, Freja, Filippa, Leia, Ava, Nicole,

Pojke: Fred, Eliott, Vincent, Maximiliam, Alvin


alla pojkfavoriterna kan ju strykas direkt iaf ;) Verkar va många bloggmammors favoriter..många barn som heter de ju =) några av flicknamnen tycker jag väl fortfarande är lite fina..men de lär ju inte bli nån flicka efter hur jag känner de ;)






Kommentarer
Postat av: Emma

Jag döpte Ebba efter en blogg jag följde. Där jag fick iden till Ebbanamnet. Bättre ha samma namn som någon som bloggar än någon man känner :D

2010-07-20 @ 08:26:22
URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emilio och Elvira :)

2010-07-20 @ 08:29:23
Postat av: Anonym

ja de e verkligen som du säger emma.



vore kul ju o veta o mde e en tjej eller kille men iaf här kommer några:



- Minna

- Lova



- Svante

- Nima



/erika

2010-07-24 @ 14:38:37
URL: http://taby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback