godmorgon lördag.


2010-03-20 @ 08:05:26
gomorgon på er kära läsare <3

Hoppas ni sover gott..hihi! här har de varit vaket sedan tio över 6- fick sovmorgon i över en timma med andra ord.De va skönt de med tanke på att A o jag inte va hemma från personalfesten förren halv ett nån gång o inte kom in säng förrän efter ett.
Det var jättekul på personalfesten- de skrattades, dansades o åts o dracks. JAg tog de dock ganska lugnt med tanke på att jag skulle ta hand om lilleman om han vaknade under natten o sen skulle jag ju gå upp me honom nu på morgonen så.
Elliotts mormor o morfar sa att han hade sovit så gott så o bara hostat till några gånger, skönt de =)

O när vi gick upp förut så tog jag tempen- ingen feber..kan de bli bättre än så? iofs kanske man inte ska ropa hej ännu- har ju fått några bakslag denna veckan som gått om man säger så!

Ni har väl varit med och tävlat om ett presentkort hos onetex eller?? annars har ni fortfarande chansen till att göra det här.

Nu blir de lite elliottmys, återkommer senare!

kramar






Kommentarer
Postat av: emma-mamma till meja

Skönt att han är feberfri. HOppas ni får en härlig lördag!

Kram

2010-03-20 @ 09:21:54
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback