helg =)


2010-03-31 @ 18:35:17
hihi..nu är det HELG =) så gött då!! o de verkar faktiskt vara väldans tyst här hemma just nu..lade elliott för en liten stund sedan o ännu inge gnäll..hoppas de håller i sig så han sover!

Nu ligger jag på soffan o tar det lugnt o småkikar lite grann på vänner samtidigt. Har fått lite bilder mailade angående bloggdesigner- så borde väl ta tag i o göra en klar till slutet av veckan iaf så man kan beta av lite ;)

Utvecklingssamtalet gick jättebra- vi diskuterade mest tiden som varit och hur vi tyckte allt funkade. De kom fram att elliott visst hade börjat till att visa sin kli-iga sida på dagis nu med. Förut sa fröken att han lyssnat på henne o slutat när hon sagt till men nu så lyssnar han inte ens..busunge där!
Sen hade barnen varit på konstutställning i måndags med bilder som alla dagisbarn målat. Och de hade fått åka buss- Elliott hade tyckt att det var jättekul att åka buss. Men han hade visst blivit lite rädd och reserverad när han hade sett busschauffören..inte lätt med massa nya ansikten ju! verkar som att elliott och jag snart får ta o åka lite buss..

Usch..jag borde byta sängkläder och baka bröd o griljera skinka. Men skulle jag börja med nåt av de två sistnämnda så skulle ju elliott säkerligen vakna o va så där tvärledsen så det är väl ingen idé.

Men bytning av sängkläder får de iaf bli!

önskar er alla en trevlig kväll,

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback