Fullt upp


2011-09-22 @ 19:02:48
Idag har det verkligen varit fullt upp! Har helt enkelt prioriterat bort bloggen lite grann- sånt man måste göra ibland för att saker ska bli gjorda ju ;)

Elliott blev såå glad när han fick gå på dagis idag- han sa knappt ens hejdå. Bara kanonlämningar när man lämnar honom på dagis numera. Tummen upp för det =)

När vi flickor kom hem i morse så pysslade vi en liten stund. Sedan vart lillan så trött så vi tog en promenad fram till hennes mormor och morfar. De åkte flyga till Turkiet nu i eftermiddags- så de var ju bäst att gå dit och säga hejdå. Försökte hålla lillan vaken den lilla stunden det tog fram till deras hus- meen hon somnade tvärt bara någon halv minut innan vi var framme.

När vi kommit hem igen så sov lillan fortfarande så jag passade på att göra iordning lunchen tills pappa A kom hem- blev kycklingsallad idag. Var MÖMS =)

Ja o sen dammade jag medans Leila kröp runt benen på mig. Det bara rasslade till så var det dags att hämta Elliott. Idag tog vi syskonvagnen för jag tänkte att vi skulle ta en promenad. Men, självklart började det att ösregna från ingenstans. Så det var bara att gå hem igen och se till att Elliott fick i sig lite mat, han var ju hungrig eftersom han knappt ätit nåt på dagis idag!

Sen blev det dammsugning av alla rum- och torkning av golven på smårummen. Pappa a kom hem och var väl hemma i ca en timma- sen åkte han iväg på fotbollsträning.

HAr precis lagt barnen..och det är faktiskt tyst "peppar,peppar" så nu passar jag på att ha liten egentid framför datorn, eftersom det inte hunnits med idag.

Det var en rejäl update om våran dag det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback