Lyckligt lottad!


2011-09-21 @ 22:07:00
Jag är så himla lyckligt lottad som har fått gåvan att kunna få barn. Man bara tar för givet att det ska vara så lätt att kunna bli gravid. Men riktigt så enkelt är det ju inte för alla.

kände mig lite extra påmind om detta idag när jag såg på tv. Det var ett par i fyrtioårs åldern som skulle få deras första barn. "Oj vad gammalt att börja skaffa familj i den åldern" tänkte jag.

När bebisen hade kommit ut o man var halvvägs till gråt bara för man själv vet hur fint det där ögonblicket är- så kommer det fram nåt som får mig att fälla en tår för deras lycka.

De hade försökt att få barn i 18 år. Fatta- att efter 18 år av kämpande fick även de äntligen vara med om ett så fint mirakel! Vad glad man blir av att se sånt hända!

Kan inte ens föreställa mig hur det är att försöka år på år utan resultat! Tänker på alla därute som har/har haft problem med att få barn!!

Är så otroligt glad över mina små finingar. Att jag har fått två friska, underbara mirakel!

och med detta säger jag Godnatt <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback