Sista dagen!


2011-09-18 @ 11:31:47
Idag är det sista dagen innan det blir GI för hela slanten! Känns spännande men samtidigt lite skräckfyllt-haha!

frukosten ska ju helst bestå av nån form av ägg. Dessvärre har jag problem med kokta ägg och omeletter. Stekt ägg kan väl gå att äta och ugnsomelett med svampsås funkar ju också.Är mest rädd för att jag ska tröttna om jag bara äter stekt ägg/ ugnsomelett. Men de löser sig ;) får ta det som det kommer!

kommer lägga ut plan på veckomemyn- sen kan det ju ske ändringar om det blir mat över från dagen innan etc.

känner mig just nu inte ett dugg taggad. Men jag ska iaf testa och se ett par veckor. Går det inte neråt på vågen så slutar jag!






Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Pizzasallad är okej, men kanske inte i fas 1. Jag skulle vänta med det om jag vore dig. Iaf ett tag. =)



Och du kommer att fixa det här! Alltid jobbigt att ställa om sig till något nytt, men det kommer att gå galant! =)



Nackdelen med GI/LCHF är ju frukosten, jag är inte heller så förtjust i ägg. Visst, det finns GI bröd och liknade, men det är ju inte superbra att äta det. Jag gör det inte.



Lycka till tjejen! =)

2011-09-18 @ 13:07:59
URL: http://www.giblogg.se
Postat av: Emelie

ruby kör ju LCHF är ju utan kolhydrater å socker ta tips utav henne på frulle hon har ju kört de något halvår så har nog en hel del ideer! =)

2011-09-18 @ 17:48:28
URL: http://emelienikkii.blogg.se/
Postat av: Eva

Du måste inte äta ägg, du kan äta en skiva finncrisp eller flatbröd med mycket pålägg :) det brukar jag göra !

2011-09-18 @ 19:18:01
Postat av: johanna med tyra o otto

Tack vad snäll du är.

Har sett att du ska köra igång med GI, önskar dig ett stort lycka till.

kram

2011-09-18 @ 19:22:26
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Jag har tänkt lägga in den själv i den rätta storleken. Jag tycker det låter som en bra idé. Har du några förslag på bilder så letar jag. :)

Problemet är att jag inte har photoshop längre och han som skulle fixa det till mig får inte tumrna loss. Så jag har dem bara i typ den storleken headern är. 1080 är bredden på headern men lite mindre om man lägger till ramen men jag kan ju alltid sätta ramen ich sen minska storleken. Vad är din mejl så kan jag skicka lite? Vill du ha orginalbilden till när jag håller Isak eller bara sjölva den färdiga. Jag ska försöka hitta headern i irginalstorlek men dem jag använt senast har varit strax under 1000 breda. Vill du ha höjden med kanske? :) Kramis!

2011-09-18 @ 21:10:01
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Om bredden är 1080 så är höjden 380. Och det är hela header, lägger jag ramen sen måste jag minska bilden och jag tror det är därför bilden blivit lite suddig i min header så kanske ska man göra den lite mindre?

Så om man gör den 1000 kanske och 352 på höjden?

2011-09-18 @ 21:18:25
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/
Postat av: Linda N

Lycka till!!

Jag skulle verkligen behöva ta ett ryck jag också så publicera gärna tips :o).



Kram!

2011-09-18 @ 21:32:13
URL: http://knepstolparna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback