alla är vinnare och min fina vinst


2013-08-26 @ 21:01:00
Under prisutdelningen på kryssningen så delades det ut olika vinster till alla bloggmamas som varit med och tävlat i de olika tävlingarna som mgroup lagt upp på facebook.  Var med och tävlade om i princip allting men såklart hade man ju favoriter som man önskade vinna extra mycket ;)
 
Och så står/sitter vi alla mammor där förväntansfullt och väntar på att första vinnaren som dessutom vunnit en goodiebag med bland annat brun utan sol produkter från vita liberata ska ropas upp. När Madeleine precis ska säga namnet så tänker jag "Emelie Johansson" inombords (eftersom jag så gärna ville vinna detta) och vad förvånad jag blev när hon faktiskt ropade upp just mitt namn. Helt amazing.
 
Kan ni fatta att jag slipper att skrämma iväg allt folk i bynn med mitt bleka zombieansikte i vinter..jag kommer få vara bruun utan sol i vinter..helt underbart! Tack så mkt mgroup och Vita Liberata. 
och vilken härlig grej- att alla som var med och tävlade blev vinnare för alla vann något (mycket vinster va?)
 

 
 
 
 
tinted self tan gel, tinted self tan lotion rich face,super fine skin polish, illuminating skin finish.
 
Tummen upp!
 
 
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback