Att få in nya vanor


2014-01-03 @ 22:29:21
Inne i ett riktigt sånt där virrvarr där man bara står som ett frågetecken och varken vet ut eller in. Där man känner att man har så mycket man skulle kunna göra för att fördriva tiden- men sedan vill man ju passa på att ta vara på den tiden man just nu har hemma med barnen. 

Sedan har man ju det där o komma underfund med vad man vill göra. Vem är jag? Vad vill jag? Vågar jag satsa? Ska jag nöja mig med vadsomhelst? O sen dessa undringar om hur det ska funka med a-kassa o allt.

Nä- nu är det nog bestämt dags att gå in lite vanor och rutiner snart tror jag. Barnen har lyxat till det o tagit sovmornar till halv 9 de senaste dagarna (sviter efter nyårsafton när de va uppe länge) o ikväll satte de sina spår så ingen ville lägga sig. Blir nog bättre nästa vecka när vi har lite tider att passa- typ dagis. 

Är Inne och kikar på jobb varje dag- hoppas på att hitta några att söka i början av veckan som kommer. Sedan ska jag försöka passa på att träna en liten stund när barnen är på dagis- känner att min kropp o själ behöver koppla av med lite träning för o tänka på nåt annat än jobb o ekonomi just nu 😉

Nä- säger det igen...2014 kommer bli ett bra år (håller mig positiv)

Godnatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback