Det här med rädslor/ farhågor


2014-01-09 @ 21:11:28
Igår kväll vaknade Elliott o var jätteledsen o förstörd- han hade drömt en mardröm. Lade mig bredvid honom o kramades, torkade hans tårar ,och ja, tröstade så gott det gick.

Frågade vad han drömt eftersom han var så ledsen. "Jag tappade dig mamma, jag hittade inte dig" Då blev jag lite ledsen med, och förstod verkligen vad han menade.

 Det är precis sådant som är varje förälders mardröm. Att på ett eller annat sätt förlora sitt barn, eller att inte få vara med och se dom växa upp.Att förlora allt som betyder massor för en.  Det är mina största rädslor här i livet.  Och så ska Elliott kraken behöva drömma om att tappa bort sin mamma.

Elliott, han somnade om efter en stund iaf och sov gott hela natten. Nu hoppas jag han slipper fler såna drömmar! 

Skickar mina tankar till alla dom familjer vars "rädslor" blivit verklighet <3


Vilka är dina största rädslor?

 Kärlek 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback