Ibland blir man bara sååå rörd ♥


2014-01-22 @ 15:28:00
Det har varit lite deppigt och dant som Emelie på sistone. Inget jobb, varit för lat för att orka ta tag i något och så har jag bara vräkt i mig massor för att jag varit uttråkad. För några dagar sedan så pratade jag med Sofia som bara gav mig massa pepp, massa inspiration och stöd. Hon är en grym inspirationskälla då hon själv har börjat att träna massor och dessutom ska göra en otrolig resa i några månader med #minresaräknas.
 
Det kändes som att det på nåt sätt blev en liten vändning för mig. Att nu får det vara nog. Det är jag, bara jag som kan se till att få ordning på att ha ett hälsosamt liv. Jag har ingen annan än mig själv att skylla på när det gäller till min hälsa just nu- och det hjälper inte att tänka att jag har redan ätit det här så då kan jag lika gärna äta det här. Nä- nån måtta får det vara.
 

När jag hade hämtat barnen på dagis för en stund sedan så kollade vi som vanligt i postlådan om vi fått nån post och då låg detta paket från Sofia i lådan
 
i det låg....
 
 
Blev så himla glad och rör bara av att läsa kortet från henne. Och att hon sedan gav mig alla dessa fina prylar (bla träningslinne, armband- min resa räknas, handduk, body butter, värmeljus, strumpor) Helt amazing. Sofia vilken himla fin vän, och värsta inspirationskällan, så glad över att ha dig som vän.  TAACK♥ Så underbart att det finns så fina människor runtomkring mig ♥
 
 
 
 
 






Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Det är du värd!! ♡♡♡

Svar: <3
Emelie

2014-01-22 @ 15:39:32
URL: http://SoffiZ.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback