När det lilla gör nåt stort


2014-01-10 @ 19:02:46
Jag blev så glad idag. fick sms om att mina jesns jag beställt fanns o hämta på Ica. men när paketet väl kom hem vågade jag nästan inte öppna det. tyckte nämligen att det var lite svårt att välja storlek på jeansen, så har sedan jag beställde dom gått och oroat mig över att de säkert skulle vara för små. Men A lyckades övertala mig till och testa dom...och jag kunde ha dom :)
 
har gått runt och varit så glad och nöjd hela kvällen- tänk att de passade (de var rätt urplockat i storlekar) o att de är mina! Har velat ha ett par circle of trust jeans jättelänge- och nu kunde jag slå till när passion for brands hade 50% rabatt. vilken bra service man fick av dom- kolla in passion for brands rea o fynda ni med. 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback