Så beställer du.

Är du intresserad av att beställa en design?

Skicka då ett mail till mig där det står önskemål om färger, mönster, typsnitt osv- annars hittar jag på nåt ;)
Skicka även med bilder, infotext(om du vill ha nån presentationstext om dig själv i sidomenyn), önskemål om vad det ska stå för rubriktext i headern.

fundera även på dessa frågor när du skriver mailet:

Vill du ha en bild i sidomenyn?

Vill du ha en signatur i slutet av varje inlägg?


vill du ha en enfärgad bakgrundsbild eller ett mönster


vill du ha rundade hörn i headern?


vill du ha nya bloglovin' o rss ikoner?


vill du ha nytt utseende på kommentarrutan?


Kolla även in gamla bloggdesigner om du är lite velig för o se om det är nåt där du gillar som du vill ha snarlikt.

Maila mig på: [email protected]


Jag kontaktar dig sedan o berättar när jag börjar på designen, eller om det är något som fattas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0