en hemsk historia ja fick höra häromdagen


2008-08-28 @ 19:36:21
va en mamma o hennes flicka på 6 månader som skulle åka till ullared. Bebisen låg i babyskyddet i kundvagnen. Mamman skulle bara gå och prova några kläder. När hon kom tillbaka till vagnen var bebisen borta. De gick till väktaren och sa till och de stängde igen alla ingångar och utgångar till bebisen hade blivit hittad. När de väl hittade bebisen så va det i ett provrum, håret var rakat och flickan hade blivit iklädd pojkkläder istället. Antagligen var det någon som planerade att kidnappa med sig barnet och trodde det skulle bli lättare o få med sig barnet om barnet fick annat utseende. och antagligen blev de skraja när det ropades ut i högtalarna att alla utgångar o ingångar va låsta.

Fy fan..snacka om scary. Ska aldrig ta med mig min knodd till ullared.OM det skulle bli så ändå så skulle jag ABSOLUT använda babybjörnselen. Att människor kan vara så hemska, det är för mig helt förvirrande. Trodde inte de fanns så många sjuka människor i detta avlånga land. Men det gör det visst. USCH!!






Kommentarer
Postat av: carro

du!! det är min systers kompis, kompis som va med om det där.. e förjävligt.. men bebis mår bra nu o håret har växt ut... ;)

aa hon e toppen, seru på grye´s elle?

2008-08-28 @ 20:06:12
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

haha a världen e liten... a vet du när det ska börja igen elle? längta

2008-08-28 @ 20:20:18
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

mm bara o vänta.. brukar ju komma reklam.. e du oxå själv hemma på kvällarna? hehe va jobbar din kille med o va jobbar du med?

2008-08-28 @ 20:43:55
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

ok hihi.. min jobbar kväll så e gämt hemma själv ;( du har ju lite tur o din kommer la när nis ka sova.. ja får lägga mej själv :( ok d lätt faktiskt kul.. ja har jobat på cafe men sa upp mej när ja blev gravid (blev halvt mobbad av min nya chef o hon slog mej o skit) pallade inte det,, så e arbetsökande...

2008-08-28 @ 20:51:38
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback