Måndag igen..


2008-08-11 @ 19:50:27
sista semesterveckan har börjat i en rask fart. Idag har vi varit på vätterhästen och ätit snitzel me mina systrar, william, mamma o farmor. På eftermiddagen fikade vi. Idag har jag även fyllt i papprena om havandeskapspenning och lagt dom på låddan. SÅ om allt går som man vill så får man ansökan beviljad och går de som de ska så jobbar jag cirka åtta veckor efter semestern, sen blir de o va hemma o förbereda sig. Känns rätt avlägset än så länge. Men ändå. Fick idag reda på att lindex ska sluta sälja mammakläder nu. Det känns rätt trist ändå. Finns inte så stort utbud av mammakläder längre. Det enda stället som säljer kommer väl o vara hennes och mauritz.  Men man får väl köpa kläder som är några storlekar större istället  då.

Jag är sugen på att börja riva bort lite i tvättstugan som vi måste göra iordning snart. Men jag väntar nog lite.

Ibland går dagarna så fort..o ibland går de så långsamt så man bara går o längtar o väntar hela tiden. Ikväll nu när jag sitter här ensam hemma o inte har något o göra så känner jag att jag längtar enormt mkt.

Någon som har några bra tips på doppresent till pojkar förresten? har nämligen två dop att gå på i slutet av augusti och i början av september.

puss puss






Kommentarer
Postat av: erika

vad jobbar du med? :)

2008-08-12 @ 11:21:31
URL: http://eriikal.blogg.se/
Postat av: erika

jaha va roligt. hoppas de kommer gå bra med barnet. :)

2008-08-12 @ 13:41:30
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback