sååå irriterad!


2008-08-07 @ 18:29:46

Vad störd jag är nu. Såg för ett par veckor sedan en mamma hood och ett par mysbyxor i hm katalogen. fick för mig att jag skulle beställa nyss. Men neej..då finns de inga hoodar kvar. Och jag som verkligen bara kände att man kan behöva nåt o gå runt o mysa i hemma nu i höst och i vinter. Tydligen så är det så många som är gravida just nu eftersom det sålt slut så fort på hm mama. Har letat runt som en galning efter mysdress för gravida på nätet och har till och med övervägt att köpa vanlig mysdress. Men är rädd för att om jag köper en vanlig mysdress så blir den för liten alldeles för fort! snacka om otur!

imorn ska vi åka till linköping en sväng. Ska kolla på bilar ...vi skulle såå gärna vilja köpa en volvo v70 i nya karossen men men..får se om vi hittar nåt som inte kostar allldeles för  mkt. Sen ska vi till babyproffsen en sväng o glo på barnvagnar och bilstolar igen, o ett besök på ikea. Funderar även på att springa in till hm o se om de råkar ha någon mysdress över där.Hoppet är det sista som överger människan.

Vad ska ni göra imorn?

Nu ska jag se om min potatisgratäng som står i ugnen börjar bli klar snart. Mums så gott de ska bli :)

puss puss







Kommentarer
Postat av: erika

svar: okej, va roligt! hoppas det kommer gå bra..

2008-08-07 @ 23:26:05
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback