TRE ÅR


2008-08-27 @ 19:36:07

idag har Andreas och jag varit förlovade i tre år. Känns som det var igår faktiskt. Vi förlovade oss på en mysig fransk restaurang, var jättemysigt. Ingen visste att vi skulle förlova oss, så gissa om alla vart förvånade dagen efter när vi var på fars födelsedagskalas. Mammas första chockade reaktion blev; nejmen va fan. Fast hon menade det på ett positivt sätt.
Sedan dess har allt bara rullat på. Vi fick flytta in i vårt underbara hus i början av året, vi har en liten bebis på väg. Kan de bli bättre?
Vi har inte gjort nåt speciellt idag för att fira. Eftersom vi bor i ett litet samhälle som gör att man måste åka minst 3 o en halv mil för o köpa något fint till varandra så har de inte blivit några paket. Andreas kom med iden att vi skulle åka till stan på fredag och så skulle jag få se ut något fint jag vill ha. Men jag sade blankt nej faktiskt. kan ni tänka er det?

Tycker det är bättre att vi sparar de pengarna o lägger på andra nödvändiga saker istället. Har ju en del bebisgrejer kvar o köpa o så.  Huvudsaken är att vi har varandra. Ingen sak i hela världen spelar mig någon roll så länge vi har varann.  Materiella saker har inte så stor vikt för mig längre :) tänker mer på att vår bebis ska ha allt som den behöver sen.


Har iaf suttit här i min ensamhet o tryckt ner lite glass med bananer och chokladsås för o fira lite. Andreas är och tränar fotboll o kommer inte hem än på någon timma. Får ta o laga någon god mat i helgen istället.



My baby and  I






Kommentarer
Postat av: carro

grattis.. visst går tiden fort.. vi har varit ihop i 4 år o förlovade i lite mer än 3 år,, Grattis allafall =) ok synd har ju inte den kanalen..

2008-08-27 @ 19:50:00
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: carro

haha aa precis nu vill ja ha snöö o bebis.. men sen kan den stå stilla ;)

2008-08-27 @ 20:15:18
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback