känns lite bättre nu


2008-12-22 @ 21:17:58
känner mig inte lika skyldig till hans viktnedgång längre, han fick mer ersättning vid 8, o när han åt så förstod jag nästan på direken att de e mina puppisar de e fel på..han bäljde i sig allt i flskan jättefort..stackars liten, måste ju varit ashungrig i tolv dagar nu.

vill ju så gärna amma, älskar närheten man får med sitt barn, man går ner i vikt, o maten finns ju alltid med vart man än ska.

nu ska jAg testa o pumpa ur för o se hur de e, om de e han som har fel teknik eller om de e mina brön som ekar tomt, jag tror på de sistnämnda tyvärr *snyft*!

Dumma brön, give me back my son!!!






Kommentarer
Postat av: Miian

åh vet precis hur du har det nu,hoppas det blir som du vill.

Jag tappade helt lusten/orken/feelingen med att amma när Lowa aldrig blev riktigt mätt.

Kram på dej,kämpa på!

2008-12-22 @ 21:34:51
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: elina

Det är inte lätt att veta som tur är så blev vi jätte bra kompisar med våra grannar som skulle ha barn samtidigt som oss och som hade en dotter som var 1år då. De förklarade jätte mkt för oss och det var jätte skönt :) är det någontning du undrar eller så så får du gärna fråga mig, jag kanske inte kan svara på det men kanske kanske jag kan :) Jag ammade nea i 3 veckor sedan varvade vi med ersättning då hon inte blev mätt sedan blev det bara mer och mer så vid 4 månaders ålder slutade vi amma helt :( saknar det men förhoppningsvis får man gå igenom det en gång till :) kramis

2008-12-22 @ 21:40:42
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback