det blir aldrig som man tänkt sig.


2008-02-29 @ 20:47:09

det kan man verkligen lugnt säga. Igår vid den här tiden trodde jag att jag skulle sitta och dricka en cider o ha avnjutit en god middag med kamraterna. MEn så blev det inte. Efter en rad sjukdomar så slutade det med att vi i förmiddags kom fram till att vi bara var fyra stycken som kunde åka iväg på middagen ikväll. Och två av de fyra är halvrisiga så. Det var den middagen det!

Nu ligger vi i soffan o kollar på så ska det låta. Vet vad ni tänker..haha- pensionärsvarning. Men så är det inte. Jag tittar knappt ens, Andreas gör't däremot. Men iofs är han tre år äldre än mig så :P

Undrar om det blir blåsigt imorn? skulle  det bli kallt med eller? annars hade man ju faktiskt kunnat putsa lite fönster. Men det märks ju. Är lite sugen på att åka in till mjölby en sväng imorn med. Har lite presentkort på bla kicks, presenten,hemtex. Vill köpa lite hemprylar ju!

nähä.. man blir trött av att ligga på soffan framför brasan..måste nog lägga mig snart. Haha..typiskt fredagen då man gått upp tidigt hela veckan syndrom.

godnatt folket.

Puss puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback