Så minns jag 2007..


2008-01-03 @ 18:47:05

Sitter här o kollar igenom lite kort på datorn, kan lova att de väcker fram en hel del minnen från förra året. Därför tänkte jag dela med mig av de bästa minnena :)


Farmor fyllde 80 år i februari förra året. Det firades med släkten. Tyvärr så kom inte alla. Vilket jag tyckte var synd. Är så kul o träffa alla o se hur mkt alla kusiner o kusinbarn har vuxit.



Vi hyrde en stuga på Öland på semestern. Min familj åkte alltid dit varje sommar när jag var mindre. Så det var en enorm upplevelse att återigen få åka till den vackra ön. Allt var sig verkligen likt. Det var precis som man mindes det. Kommer verkligen se till så det blir en vana att åka dit varje år!


vi tog en helsingforskryssning med emma o fredrik under semestern. Det var riktigt roligt god mat, gott dricka..tyvärr rätt kallt o trist väder :(





Den 22 september bar det av till Alcudia med familjen. Vi hade jätteroligt o massa minnen väcks fram när man kollar på bilderna. Vädret va inte på topp, det va många regndagar. Men roligt hade vi ändå. Har nog aldrig druckit så mkt en hel vecka i rad :) haha



första november blev vi stolta husägare. Har inte flyttat in ännu men snart så. Har varit mkt o få iordning på.

ja ni gott folk. Det var nog de bästa från förra året.

nu ska ja duscha o sen se på tv. ha de gott

puss puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback