Denna ständiga viktnoja.


2008-03-24 @ 17:01:28
som plågar oss varja dag. Man ser bild på en pinnsmal kändis eller modell med size zero o tänker att man så gärna skulle vilja se ut sådan. Men jag undrar..är det något o sträva efter? Det är att leva i livsfara! '

har varit inne på flera bloggar o läst på sistone..sådana som tom väger under det normala och ändå sitter o klagar på att de väger för mkt o borde träna mer o bla bla bla.. BLIR SÅ IRRITERAD på sådant! Och även sådana som är jrelativt långa o väger under 60 som klagar. FAttar inte. Jag skulle själv vara överlycklig om jag med mina 168 cm ens någon gång únder det närmsta skulle kunna väga under 60 kilo.

Har under de senaste månaderna lagt på mig lite och blev väl medveten om det för ett tag sen. Kan erkänna att jag mår piss av det. MEN, mitt bmi är över det normala! det är skillnad det jag är över gränsen till övervikt! inte normal, övervikt! Men bara för det så kommer inte jag sätta igång och hetsbanta o tänka att nää jag måste väga 60 kilo, utan min tanke är mer att gå ner på ett sunt sätt och bara gå ner så jag är normalviktig igen. För size zero eller att väga under 60 strecket- det finns inte enligt mig!

såå nu har jag avreagerat mig lite, hoppas att alla ni som redan väger skapligt tagit åt er. För det är DUMHETER var nöjda med er själva istället!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback