Gud så underbar gullig han e.


2008-03-16 @ 19:49:43
HAr precis sett klart på säsongsstarten av one tree hill. Utspelar sig nu fyra år senare, då alla är tillbaka hemma igen. Nathan o Haileys son Jamie är så gullig. han är väldigt duktig på att agera skådespelare för o vara så liten som han är. Satt o fick tårar i ögonen stup i kvarten vill jag lova!


 
VAr o åt våfflor hos mamma o pappa förut. Det var mumsigt värre, sedan åkte vi o plockade lite ris i skogen till min lilla påskbukett..haha! så nu är påskriset klart med. Blev ganska nöjd, men blev kanske aningen högt?



nä nu ska jag se va de e för filmer ikväll tror jag.
 ha ett fortsatt trevligt slut på helgen allihopa

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback