ljuva lediga onsdag.


2008-03-19 @ 09:08:36
Sitter här o värmer mig lite framför brasan. Det var rätt kallt när man vaknade förut faktiskt.
Tittar man ut så blir man lite smått besviken eftersom snön fortfarande ligger kvar. Det ska ju inte va snö nu, det ska ju vara sol o grön mark. Tänk alla dessa krokusar och snödroppar som blommade så fint förut, de är förstörda nu!
Idag är jag ledig, och det är så underbart skönt! Idag blir det en färd till city gross för att inhandla mat inför storhelgen :)

Träffade min storasyster igår, eftersom det har vart mkt jobb jobb o jobb den senaste tiden så har jag nog inte sett henne på några dagar. Hennes mage hade vuxit såå mkt bara på de fjuttiga dagarna. Det är inte riktigt klokt vad fort de verkar gå. Hihi...var ju tvungen o känna lite på magen med. Alldeles stenhård faktiskt. OCh till min besvikelse så sparkade han inte en enda gång.
I slutet av maj händer förhoppningsvis två trevliga saker; utlandsresan o mosterskapet (hahal..eller kan man säga så?)

nää..vart sugen på att göra om lite här hemma nu med! Är kanske bäst att jag åker till mjölby en sväng oxå o ser om de har några roliga inredningsprylar. härligt härligt men farligt farligt att vara ledig.

ha en fortsatt trevlig morgon!

puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback