Nya tag imorn.


2008-03-24 @ 20:07:27
Ja, imorn bitti ska jag gå upp halv fem istället för kvart över fem. Brukar börja jobba klockan 6 på morgonen o tänkte att jag skulle hinna med ett träningspass på min orbitrek elite imorn bitti. Struntar i att det är så tidigt på morgonen..måste komma igång nu. Vet att jag kommer ligga där i sängen o känna för att ställa av alarmet och gå upp vid kvart över fem istället. Men jag måste. har man bara väl kommit upp så är det inte så svårt.

ni tycker jag är trög va?

image663köpt på tvins

sedan ska jag väl säkert gå ut och gå en promenad imorn efter jobbet. Måste ju få ihop 10000 steg iaf. det är ju den dagliga rekommendationen så.

nähä..se på tv nu

puss puss






Kommentarer
Postat av: lotta

Är den bra träningsmaskinen? Funderar oxå på att köpa sån=)

2008-03-27 @ 18:17:59
URL: http://lottich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback