Otur som vanligt.


2008-03-20 @ 18:41:31

Ja ni..kan man få klara sig en dag utan klanterier? börjar o undra faktiskt!

´Skulle stryka lite gardiner förut o ställde strykjärnet på bänken medan jag tog fram brädet. Var bara det att sladden till strykjärnet hade snott sig om mitt ben så strykjärnet åkte i golvet o gjorde ett hål i vårt nya fina golv, så nu är det en grön prick i golvet :(


Mamma var snäll o va här o hjälpte mig o sätta upp gardinerna förut: såhär blev de.. panellängderna är från förut-.


Ser just nu på pretty in pink o lagar mat samtidigt. Blir fläskfilé med ungsstekt potatis, morötter och palsternacka som jag kryddat med timjan. Det blir mums de.



nähä..åter till matlagningen

puss i påsk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback