Påsk shopping.


2008-03-01 @ 16:23:46
Jag o Emma åkte in till Mjölby en sväng på förmiddagen. Hade en del presentkort kvar o bränna så blev blev en hel del handlat på presenten o även hemtex. Blev en hel del påsksaker på hemtex:

image445



Köpte en löpare i svart med höns på, kökshanddukar, ljuslyktor i gult, servetter med tokiga höns på, och dessutom äggkoppar. Allt förutom äggkopparna kommer från hemtex. Äggkopparna kommer från presenten.



På presenten köpte jag denna ljuslykta med ramar, och en ljusstake..som gick sönder när jag skulle sätta i ljusen..blev väldigt besviken på det, och en lampskärm.

Var även en sväng på city gross..men där blev det bara massa mat..haha!

Nu återstår bara presenkorten på kicks, 21ans tyger, och hennes & Mauritz.

nähä..ska väl ta o plocka lite med de nya sakerna jag köpt nu :)

ha en fortsatt trevlig eftermiddag.

puss puss






Kommentarer
Postat av: NINA

Vad mysigt med påsk snart!

2008-03-01 @ 16:32:35
URL: http://anina.blogg.se
Postat av: emlisch

anina: jaa..nu är det inte så långt kvar. Gillar storhelger :)

2008-03-01 @ 16:36:55
URL: http://emlisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback