Shopping.


2008-03-26 @ 19:58:04

Idag har jag o A varit iväg en sväng efter jobbet. A behövde köpa kläder så vi åkte till A6 och handlade lite. Spanade in lite skor jag ville ha, och köpte även en blus på hm. Mer än så köpte inte jag eftersom A alltid går och suckar när jag går och kollar på kläder. Inte nog med det, han brukar typ nästan gå in i ens hälar när han följer efter en i butiken. Men när han ska kolla på kläder då e de såå viktigt att jag e med o tittar på allt han vill ha. haha, lustigt de där egentligen.

Var på skopunkten och hittade ett par skor, men hittade faktiskt inga fler eftersom jag blev lite stressad, så då tänkte jag att jag kan vänta någon vecka o åka in själv i lugn och ro.


Vad har du gjort?
puss o kram 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback