Ytterliggare en fin vårdag :)


2008-03-04 @ 19:29:16
Idag var det nästan ljut ute när man gick till jobbet vid 6 på morgonen. Underbart värre. Efter jobbet gick jag ut i trädgården och tog tag i allt som är igenväxt, överblommat mm. Blev en hel del ris från buskar m.m. Klippte även ner en hel del rosenbuskar faktiskt. Nu ser trädgården ganska vettig ut iaf. Förutom alla dessa trän som är överallt på vår lilla tomt! Men men..i vår/sommar ska de bort så de inte skuggar för solen.

Nu till något riktigt kul..nästa Onsdag är jag ledig. Då ska vi åka till ULLARED =) wiiiie :) vad roligt det ska bli!

Mina systrar, mamma o jag. Det blir som på den gamla goda tiden det!

någon mer än jag som hittade massa intressant i hm's katalog som damp ner i brevlådan igår?

Usch..e trött nu känner jag. Ska göra matlåda o sen ska jag nog lägga mig i sängen o se på tv.

Godnatt folket, för lär nog inte skriva mer idag.

Puss puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback