05:38


2008-11-25 @ 05:41:24
här sitter ja nu o huttrar o fryser o är allmänt hungrig. Kan inte sova mer..de kurrar i magen o jag är orolig. tänker på elinor o jimmy; undrar om de kommit hem säkert. De plogar gatan utanför låter de som med..inte en dag försent!

Ska ta o äta lite frulle o slänga in lite mer ved i kaminen..sedan ska jag försöka sova lite igen. Hade så trist igår är rädd för att de blir samma dilemma idag med. Som tur e så bor vi nära macken där vi brukar hyra film. Så får jag trist så ska jag gå upp dit o hyra mig en. FAst först o främst ska jag se om de finns några förlossningsrepriser i sjukhuset som går på trean. Kan ju kolla deras webbtv!

ÅÅ.. måste ju bara ta o hälsa på de bruna sen me o se hur de har haft de =)

nähä..äta nåt nu då!!

skriver senare när ja vilat mig lite igen =)






Kommentarer
Postat av: brallan

en till som är uppe med tuppen :D hoppas att du hittar något du kan göra idag.jag ska ta tag i täcket och lägga mig i soffan med hunden nu och försöka sova lite. dagarna bir så långa och dryga om man går upp tidigt :( kraaam

2008-11-25 @ 07:14:14
URL: http://braaallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback