20 dagar.


2008-11-23 @ 12:26:19
Idag är det 20 dagar kvar till BF. ( enligt min egna beräkning) Spännande spännande.. inte för ja tror nåt kommer hända innnan som sagt men iaf.

Idag sov man till nio cirka. Soviti riktigt skapligt inatt. Det beror nog på att ja hade fullt upp igår, vaknade dessutom me huvudvärk idag så hade nog för mkt runtomkring mig igår.

Älskling o ja har varit ute hos farbror kenneth och hämtat en kärra ved idag. Var kallt ute, men va så skönt o få lite luft. Hjälpte till o lassa i till o med. Men sen när vi kom hem fick ja inte hjälpa till mer tyckte andreas. Så nu ska jag nog ta o sätta igång med maten. Blir skinksnitzel med kroketter o beasås. Söndagslyx. Sen i eftermiddag blir det lite fika på allt som blev över igår tror jag minsann.

Vill skicka upp A på vinden sen så han kan ta ner resten av mina jullådor. Vill se va ja har för allt o rensa bort de ja inte vill ha mer!

vad gör ni idag då?

kramar






Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi ohh hoppas hoppas för nu gör de onooont.

2008-11-23 @ 14:00:38
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Carro

heeej =) haha ok, ja hon e ju snygg eva longoria =) haha.. idag har vi umgåtts med famlij ätit god middag o så,, ska snart lägga i alla bebis kläder i skötbordet, så bra lådor där :D

2008-11-23 @ 16:10:05
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback