22:07


2008-11-25 @ 22:12:32
Nu ska jag gå o lägga mig hade jag tänkt. Tycker allt e så förvirrande nu.. många pratar om förvärkar o sammandragningar..har inte haft en enda..kan inte sluta tänka på de.. kommer ja nånsin få de? tänk om bebisen inte vill komma ut. tänk om ja får gå två veckor över tiden.. gaaaaah..vill inte gå över jul. Måste få min barnmorska till o lova mig de på nåt sätt. 

De enda ja märker av är att det är så trångt i magen så de spänner när ja rör på mig..e allt o stickningarna!


tänk om man inte märker av att det är dags? tänk om ja som tror att allt e normalt bara låtsas om som inge sen när de väl är dags? haha..eller de går nog inte iofs. så mkt frågor man har, men fattar ju själv att det är individuellt.



 Ja o älsklingen såg på robert gustavssons lösvikt film förut..den va rolig..skrattade mkt vill ja lova!


Jag börjar bli orolig nu..inför allt som komma skall.

godnatt på er. kramar






Kommentarer
Postat av: brallan

vissa har ingen förvärkar alls. utan blir chockade när exempelvis vattnet, slemproppen eller värkarna sätter igång. så du behöver inte oroa dig :) jag hade hellre haft det som dig än så som jag har det som har värkar, slemproppen lossnar med inget händer, suck :( men ut kommer dem små liven ändå :) så du ska nog se att vi båda har våra mirakel att lukta på när det är julafton :) kramis

2008-11-26 @ 09:22:59
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: elina

jag hade inga förvärkar alls men sedan startade det bara ;) jag tror nog inte du behöver oroa dig över att bebis inte ska komma ut ;P du känner nog när det väl drar igång !

2008-11-27 @ 10:14:14
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback