Bakdag


2008-11-04 @ 13:07:13

Har nu blivit färdig me min bakning. Känns skönt. Vart så himlans varmt här i huset ett tag. Men det är ju inte så lustigt i och för sig för har eldat i kaminen o så har ju ugnen varit på plus att ja har min egna lilla kamin i magen.
Blev lite kardemumma och kanelbullar sedan blev det även lite negerbollar. Ska försöka frysa in båda så de bara e o ta upp när man får besök. Fast risken är att min kära sambo muffar i sig massor när han kommer hem från jobbet.
Jaja..de märks.

Är trött nu...ska ta de lite lugnt o vila upp mig, har ju några timmars stillasittande på hård stol att se fram emot ikväll så.

rörmokaren kommer inte förrän på torsdag eller fredag. Kul jul säger jag när man vill bli klar. Hoppas han hinner klart me allt till helgen så jag kan måla en gång till o så vi kan sätta dit stommarna, högskåpet, hon och bänkskivan.
Vi behöver verkligen ha tvättmaskin o torktumlare installerat senast måndag känner jag. Har massa saker som ska tvättas ju!

Funderar på om man ska ta o börja packa skötväskan lite..eller om ja ska suga på den hårda karamellen nån/några veckor till. För annars längtar man väl ännu mer, om man nu kan göra de =)

Förresten..de här me o köpa blöjor..hur har ni gjort? vilken kiloklass ska man köpa? ska man köpa 2-4 kilo (newborn) eller ska man köpa 3-6 kilo (new baby, mini) jag tror ju på de sista alternativet..men va vet ja.







Kommentarer
Postat av: erika

hej jag e färdig me de här studierna, men sen nån gång i framtiden när ja vet va jag vill bli så ska ja ju plugga viadere. detta var bara pluggade upp två ig på gymnasiet

2008-11-04 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback