Barnmorskebesöket


2008-11-05 @ 12:39:26
Ja...barnmorskebesöket gick jättebra och smidigt idag me. Behövde inte väga mig denna gången, o inte togs de nåt blodprov heller. Urinet såg jättebra ut, blodtrycket var 110/80, sf måttet var 33 vilket va helt normalt, hjärtljudet va nu på 148, bebisens huvud låg nedåt. Kurvan såg jättebra ut. Gud så skönt.

Fick två till datum för besök me förresten.

Igår när vi va på föräldrakursen så kände ja hur de buffade till därinne i magen..o när ja kände på min högra sida så stack fötterna ut. Barnmorskan frågade mig idag om ja hade någon aning om var bebisen kunde ha sina fötter. då berättade ja om gårdagen..hon klämde o kände o mkt riktigt så var bebisens fötter åt höger sidan till.

Har varit duktig o handlat lite på hemvägen me. Ska nog följa me min syster till tranås en sväng.. sedan blir de nog att man bakar lite lussekatter kanske. Köpte julmust idag me..kom ihåg de =)

nähä..ska ta o plocka lite grann

ha en trevlig eftermiddag
kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback