dagens klantarsle


2008-11-17 @ 14:01:57
Va på ica o handlade lite förut. Skulle köpa duschcreme, men ville lukta på den så lyfte på locket o sniffade,,va hände? joo..fick duschcreme i ena näsborren. Känner fortfarande av doften!

KLANTARSLET..de e ja de =)

har varit på apoteket me o köpt lite panodil o alvedon, sedan en sådan där mjölkuppsamlare o så skulle jag köpa bröstvärmare. Men i denna lilla kommunen så kan inte apoteket ha allt hemma, utan de beställer hem istället. Så på onsdag skulle de få hem dom. Gäller bara att glömska jag kommer ihåg o åka o köpa dom då med.

Andreas ringde från jobbet förut me, rörmokaren kommer imorn bitti vid sju. Wiiie tänkte jag. ännu en jobbig dag imorn. Vaknade ju vid sju i morse o är jättetrött eftersom ja knappt sovit nåt. Hur ska de då gå o sova när jag vet att rörmokaren ska komma vid sju?? men men..det är bra att dom kommer. För då e nästan allt klart sen ju =) hoppas de råkar ringa om tvättmaskinen o torktumlaren imorn förmiddag me´. Då vore min dag perfekt fulländad. =)

jag är glad..meen så trött. Måste vila mig en stund, men unnar mig aldrig den lyxen lustigt nog. Måste lära mig o lyssna till min kropp någon gång!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback