grubblar


2008-11-13 @ 21:25:25
ligger som vanligt o grubblar o tänker på massor när jag ska försöka sova om kvällarna. Har till exempel köpt 2 pack aminigsbehåar från hm som bara fanns i omkrets 80, testade o köpte såna där förlängare, förut funkade de när ja testade. Men idag tyckte jag nästan att de satt lite snävt. Faasen oxå tänker jag.

Visst de där kan ja ju ha två förlängningar i o ha de behåarna när jag sover om nätterna sen så de inte ska läcka i sängen, men måste hitta 2 par till nu.

Så amningsbehå måste jag ha, amningslinnen, uppsamlingskopp, bröstvärmare, badtermometer, blöjor, bindor, gula tvättlappar, sedan måste vi köpa en matta till tvättstugan, ett element, taklampa.

Ska se om ja kan få älsklingen till o följa med en sväng till lindex, hm o ikea imorn innan bion..vore bra o få de ur världen så ja slipper grubbla över de sakerna mer.

näää.nu ska jag försöka sova lite. Nu har ja iaf skrivit upp de så ja inte glömmer't.

Blir ingen avgjutning av magen, känns som de e så mkt annat som ska göras just nu. Även fast jag jättegärna skulle vilja.

godnatt






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Nämen jag som sett fram emot avgjutningen..Jag får göra en då..;)



Var köper man dem där förlängarna????

2008-11-14 @ 08:40:45
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback