Herreguuud säger ja bara.


2008-11-09 @ 11:56:44
haha.. en del karlar alltså. Var redan igår nervös över om ja gjorde rätt i o be min kära sambo måla sista målningen i tvättstugan eftersom ja vet hur han gjort när han målat förr. Men tänkte ändå att någon gång måste han ju lära sig o göra rätt. O ja gav honom en pensel me o sa att han skulle använda den där det va svårt o komma åt o sedan längst upp vid taket o vid golvet. Kan ju säga att jag idag på förmiddagen fått stå med ett rakblad i höger näve o skrapat som en galning på fönsterkarmarna, på garderoben. Fattar inte hur männskan lyckas alltså!

Man borde ju ändå tänka lite så när man står där o målar att nu måste jag vara försiktig när jag målar här o ta de lugnt så jag inte skvätter ner massor. Men istället tänkte han nog att nu måste jag dra över det här fort så jag blir klar någon gång.
Hade ju lika gärna kunnat gjort de själv känns de som såhär i efterhand. Men fan va tjurig han blev på mig för jag påpekade att han hade skvätt överallt. de får han väl fatta själv eller? Man vill ju ha det snyggt inte kladdigt överallt. Hur kul e de o få hem folk hit o de bara går o blänger o tittar på de där fläckarna på garderoben o fönsterkarmen?

jaja..de löste sig ju iaf. Fick bara lite extrajobb själv istället.

Vid halv två ska vi till andreas föräldrar o äta farsdagmiddag. Sedan ieftermiddag kommer pappa hit o hjälper oss me o sätta dit lite möbler i tvättstugan. Tack gode gud för det, han är bäst min pappa =) så snäll!

nähä..ska ta o kolla runt lite nu.

hoppas alla har det bra.
kram






Kommentarer
Postat av: Miian

hahaha karlar!!!!

Jonas har tummen mitt i näven,så här får man göra i princip allt själv.

Min gipsmage hittar du här:

http://miian.blogg.se/2007/october/gipsmage.html

Helt underbart minne,jag satte en lampa i min på nåt vis och målade den i guld och satte den ovanför skötbordet,det är en sååååån fin syn varje dag =)

Det var inte alls svårt,gubben din får hjälpa dig.

Gips köper du på apoteket,på djuravdelningen hehe.

mitt heta tips är glapack under och ha på dej en gammal bh du kan klippa sönder sen när den e klar,så blir inte pattarna hängiga utan perfekta ;) ;)

Kramkram

2008-11-09 @ 12:04:55
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: brallan

hahahahah!! visst kan män vara lite ohändiga ibland och mkt slarviga :D att dem inte fattar bättre själva att det är lättare att göra det EN gång ordentligt ist för 10ggr sisådär. David är precis lika dan. kunder lika bra ha varit jag som skrev det inlägget i min blogg hahaha. kram

2008-11-09 @ 12:09:43
URL: http://braaallan.blogg.se/
Postat av: Carro

haha ja han e inte fullt normal o alldrig seriös ;) men han e såå goo så, behöver man skratta åker ja till han =) han bjuder verkligen på sej själv,, hehe säker på att du me har en underbar pappa.. :D trevlig dag till dej

2008-11-09 @ 12:56:13
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Hmm känner igen det där du..Blir alltid bäst om man gör det själv..=)

2008-11-09 @ 13:09:55
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback