Huuuuuh


2008-11-22 @ 18:42:33
Vad trött ja e nu. HAr varit fullis rullis hela dagen. Började me bakning av tårtbottnarna imorse, sedan har man hållt på me lite julgrejer, flyttat borden, dukat, tagit fram alla kakor från frysen, pyntat tårtorna...jaa, you name it. Just de..vi har till o med hunnit med en sväng till byggmaterial och återvinningen med. Vid tre kom alla fikagäster hit, de åkte hem vid typ halv 6. Var så roligt så. O de två minsta höll på o gjorde roliga ljud, oskar kröp jaa..de hjälpte mig till o med o inviga skötbädden inne i tvättstugan idag. Varit en perfekt dag. Men det är jobbigt för kroppen o fixa o dona så mkt som man faktiskt får göra innan/under o efter ett kalas. alla kakor ska in i byttorna igen, diskerna ska plockas in i diskmaskinen, bord ska flyttas.

Men jaa.. nu e de lugnt. Orkar inte göra mer idag. Hade tagit upp  lite kött till kvällen, men känner att jag inte orkar laga någon mat, så det får bli pizza..så är de med den saken.

Andreas fick en del fina paket han. Fick en rakapparat, en ny cykel (kärringräser som han säger), lotter, kallingar, mössa, en fotbollsbok, från mig fick han en tröja och en hälgebok. Han vart nog riktigt glad över allt tror jag.

Usch..e massa kakor o tårta kvar.. får nog ta o bjuda på lite fika imorn igen tror jag.

nähä.. om man skulle ta o göra nåt.

kramis






Kommentarer
Postat av: Carro

hehe låter som en myssdag,, hehe oj valde din kille den filmen .. :D min sa neeeej inte en tjejfilm igen ;) hihi.. tog du inga kort på kalasset? alltid kul o se kort ju :D

gissa vad ja äter nu? hehe juleskum ;) mumma.. o tittar på när älsk bygger ihop skötbordet =)

2008-11-22 @ 18:54:44
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback