ja ni mina vänner.


2008-11-16 @ 19:44:57
har inte haft så mkt tid över till bloggen idag. Tiden har runnit på ändå vill jag lova. Först på morgonen satte jag igång och bakade havreflarn, sedan blev det brysselkex. Efter det kom min snälla far hit för o göra det sista i vår tvättstugan <3 känns så skönt att den nästan e klar nu vill jag lova. Det som fattas är att rörmokaren måste komma hit och koppla dit en kran o avloppet, sedan ska elektrikern komma hit o installera tvättmaskin/torktumlare som vi beställt från dom. Sedan är de bara o plocka in allt o börja tvätta. Kommer nog upp lite bilder imorn förmiddag kanske.

Medan pappa o a höll på därute i tv-stugan så passade ja även på att sy lite gardiner av tyget jag beställde från ellos. Blev riktigt bra faktiskt. Ska sy nästa imorn tror jag. Fast ska inte sätta upp dom än, får bli efter jul. Det är ju snart dax o sätta upp julpyntet så kan hålla mig nån vecka till med de gamla gardinerna då ju.

Imorn blir det nog även magbilder.

Haha..mina fötter har verkligen börjat bli jättesvullna nu. inte varit med om dess like förut. Shit säger jag bara, o lite obehagligt känns de med. Vågar knappt ta på mig strumpor längre, o är trångt om skorna. men mne..de flesta brukar svullna om fötterna de sista veckorna, så e ju inte onormal iaf =)

Nähä..nu ska jag till min snälla mor hämta lite tvätt som ja fått tvätta där ( har knappt några underkläder kvar ju )

bye

kram






Kommentarer
Postat av: Carro

hehe vilken dag, massa gjort,, visa bild på fötterna ;) hehe stackre... ne vi har bara tagit hand om varann lite små sjuka båda två så=(

2008-11-16 @ 20:08:33
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Miian

Tänk om man kunde haft samma energi som man hade i slutet av graviditeten,nu..

hade verkligen behövts!!!!!!

Skönt att få så mycket gjort!

Måste va jobbigt att "svälla",jag slapp det som tur va,hoppas det lägger sig för dig med.!!!

Tack för din söta kommentar,fredagen var underbar =)

Kram

2008-11-16 @ 20:22:57
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback