min pappabubbe..


2008-11-15 @ 16:20:59
är här o hjälper oss i tvättstugan..nu händer det grejer här. han är såååå snäll som hjälper oss.
Vilken tur att jag har min familj, va skulle man va utan dom? hoppas våran lilla familj kommer hålla ihop lika bra.

Folket va här o fikade lite förut me, william e såå söt. Han va lite trött så han bara skrattade hela tiden.han skrattar så gulligt så. Vi va inne i bebisrummet o kollade lite, han lekte med gosegrodan o med lekfilten vi fick från svalan. De kommer nog bli uppskattat :)

nähä..ska ta o ladda kaminen med ved.

ha en bra lördagskväll.

kramar






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Tackar =) Ahh då förstår jag dina bekymmer..Jobbigt med berg med tvätt..Hoppas ni får er maskin snart!!



2008-11-15 @ 16:49:50
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback