Morrn morrn


2008-11-19 @ 09:29:26

Här kommer ett litet inlägg från en seeg emelie. Sovit ganska bra inatt ändå. Men vaknade när älsklingen gick upp sedan dess har de varit svårt o somna om. O vid sju så knackade det på dörren med. Var rörmokaren. Stackaren fick stå utanför till ja hade klätt på mig. Man blir så snopen så man bara springer runt o letar efter mjukisar o nån bylsyig tröja o ta på sig över nattlinnet. Haha..fast va skönt att han kom då, för nu har ja kunnat börja tvätta ju =)
Men gud va pinsamt de va o öppna dörren, håret stod åt alla håll..andedräkten luktade bläää, jaja. När vi ringde igår så sa de att de skulle komma idag. Men inte när. O ja trodde de skulle ringa först faktiskt. Så de får skylla sig själva :P

Om en timma ska jag sätta mig i bilen o åka in till barnmorskan i mjölby. Får vi se va hon säger denna gången =) lyssna på grodans hjärtslag me, det är alltid lika mysigt. Sedan funderar jag på att åka en sväng till citygross. Ligger ju ändå ganska nära därifrån. Men får se va ja orkar.

VA händer hos er idaG?
kramis







Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Inte ett smack..ska tvätta nu mellan 12-17..sen inget alls..bara chilla..

2008-11-19 @ 11:46:10
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback