mums


2008-11-14 @ 15:16:19
när älsklingen kom hem så tinade jag upp några lussekatter som vi fikade på med JULMUST till, mumsigt så.. o sen en skumtomte på det- kan de bli mer christmasfeeling?

nu duschar han o ja ska ta o sminka mig o byta byxor tror jag. är svårt o veta va man ska ha för byxor på sig. Alla byxor hänger lite eftersom min bak e rätt platt..men över magen sitter de stenhårt istället..ett jobbbigt dilemma faktiskt. Man vill ju ha nåt man trivs i.

Va mysigt vi ska ha det i eftermiddag/kväll min bejb o jag =) gäller o passa på

hoppas alla får en bra fredagskväll

kramar






Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Hej! Låter som att du haft en bra dag med massa mys! Kram

2008-11-14 @ 22:39:44
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback