några timmar senare.


2008-11-25 @ 09:29:45
Kunde somna om faktiskt o nu känner ja mig ganska utvilad. Har tänt på brasan i kaminen igen, ska plocka i diskmaskinen o sätta igång den, sen ska ja duscha.

Vad står på kartan idag då? jo, antagligen ska vi kanske åka o shoppa julklappar idag =) skönt o ha de gjort. Men först o främst ska ja nog se till o träffa syster o hennes kille lite sen. Höra lite berättelser om hur de har haft de o så.

Hoppas på å få träffa emma o william en liten stund me kanske? jaja.. de märks hur de blir. Ska jag någonstans idag så får jag gå iaf. A tog bilen till jobbet idag..jag vill ändå inte köra när det är sådanthär väder så. Då går jag hellre.

vad ska ni göra idag då?

kramar






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Ännu en dag för shopping för min del! Dock inga julklappar men åkpåse och lämmskinn bland annat. En BB-väska kanske..Ja vi får se..



Vi ger inte julklappar mer än till barnen..Jag och älsk ska nog inte ge, har så mycket annat vi behöver köpa..Tror videokameran o digitalkameran vi ska köpa blir julklapparna till oss..

2008-11-25 @ 10:06:51
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback