NAMN


2008-11-26 @ 11:13:47

vi har pratat runt massor om namn.. men egentligen så har de varit självklart för oss ett bra tag nu. Men e ju alltid bra å ha ett par reservnamn ifall att.

Ända sedan innan jag blev gravid till o med har jag fullkomligt älskat namnet molly, kollade på annonser för födda en gång i corren o såg en flicka som skulle heta det..sedan dess har de varit de namnet som surrat runt i mitt huvud! Det är ju bara sååååå fint =)  Sedan har vi ju självklart reservnamn ifall att men tror inte att de skulle ändras :P

Pojknamn har vi två som vi tycker om..men bara ett av dom kommer på första plats så =) men de lär väl märkas. Jag tror de blir en pojke så kommer inte avslöja vilket av dom för nån än ;P

flicknamnet kan ja lämna öppet bara för ja nästan me hundra procent känner på mig att de inte blir en tösabit.

tänk att vi snart får se bebisen o får leva som en egen liten familj <3
de här de slår allt tycker ja =) Tycker nästan det är större o skaffa barn än o gifta sig, va tycker ni?







Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe jaa precis.. Lite kan de jobba över också för man ska få fin bränna :P Ja cypern är fint, vi var där i år så vi vill åka till något nytt nu :) Men som du säger de hade ju varit mega mysigt. :D

2008-11-26 @ 11:17:26
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Carro

ja absloute e barn större än nått annat, man kan ju alltid skiljas,, haha men förälder e man hela sitt liv.. <3

2008-11-26 @ 11:26:34
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Emma

I maj skojar du? Haha de var vi också :P Annars så är det ju smidigt när man ammar också man behöver ju inte tänka på mat. :) Fast jag är också mer sugen på åka mer slutet av sommaren och då är det ju den åldern de har. Men klart får man en riktigt värsting till bebis så vill man nog bara vara hemma :D

2008-11-26 @ 12:15:35
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Det är stort på olika nivåer..När jag gifter mig är det för livet..Därför blir det stort..Men att skaffa barn är ju ett livsomvändande beslut..Helt underbart!

Iofs skaffar jag barn med den jag ska spendera resten av mitt liv med..och håller med om att detta slår allt annat med mer än hästlängder!

2008-11-26 @ 15:24:32
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback