Tröga, pinsamma Emelie


2008-11-28 @ 18:18:18
måste ju berätta en störd grejj förresten.  var hos elspar o köpte lampor till ljusstaken förut. Fick be om hjälp i kassan o hon stoppade ner allt i en kasse o stod o höll den. så jag tog kassen o började gå...då sa hon du måste ju betala me o samtidigt som hon började säga de kom ja på de själv.Fyyy fan vad pinsamt då!

Sa de till henne med att usch vad pinsamt o va virrig jag är. Men hon tittade på mig o sa att de va förståeligt, de börjar närma sig jul o alla pyntar o grejar o sen så skulle vi ju ha barn snart me sa hon o pekade på magen.. hon frågade hur långt de va kvar o då svarade ja att de va 2 veckor kvar till BF imorn. så hon va så förstående o snäll..men ja skämdes mest!! PINSAMT! Vill inte gå dit på några veckor, även om ja till slut kunde göra rätt för mig.haha






Kommentarer
Postat av: Carro

hehe nee va pinsamt ;) hihi men sånt får man bjuda på ibland =) just nu står knäcken o kokar o ja e själv hemma =( älsk kommer inte förens på söndag natt.. blää saknar han så.. men men.. hehe får bli idol o massa chips ikväll..

2008-11-28 @ 18:25:38
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du kan vinna hårförlängning i min blogg, var gärna med och tävla! :)



http://amanddaj.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-harforlangning-varde-1500-kr.html#comment

2008-11-28 @ 18:27:42
URL: http://amanddaj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack:) Ja dagen har vart bra. Har du för dig ikv då?:)kram

2008-11-28 @ 21:35:54
URL: http://grynet86.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh va pinsamt. hehe men ändå roligt när man tänker på de efterråt. :) Ja de kan ja verkligen hålla me om. Blir helt virrig vilken vagn man ska välja. Ja e glad att ja har de gjort iaf. Fast de e ganska lång tid kvar man ändå. Tiden går så snabbt. Hoppas kvällen varit bra. Kramar

2008-11-28 @ 21:53:58
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: LAACY

Hhhaha, aa äter annars aldrig banan, inte gjort de på hela gravidteten. ååååh va gott!! vill med ha godis, faan .. steven har typ tagit bort allt godis och låter mig inte gå nära godishylla i affären =( blööö men så fort bebis kmr ut såå!!

2008-11-29 @ 04:40:39
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: sofie

vad är det för elaka kommentarer du har fått? fick aldrig något svar på det. :)

2008-11-29 @ 09:49:12
Postat av: emlisch

Till sofie: haha, sorry. So much to do in so little time. Elaka kommentarer kankse inte en del andra i normalt tillstånd uppfattar de som men i mitt tillstånd så e minsta lilla sårande. Va nån som höll på å ifrågasätta varför ja inte kunde gå o hämta bilen när min sambo hade tagit den till jobbet när de va minusgrader o snorhalt ute o ja dagen innnan hade varit ute o hållit på å halka flera gånger. SEdan efter de jaa..då skickade denna personen även en kommentar om att man måste våga gå ut även fast man är gravid. Å de va ju inte riktigt så jag menade då. För ja vågar o gå ut..e ute varje dag o gör de ena o andra ärendet. Men när de e så halt så tycker inte jag att en höggravid kvinna ska ge sig ut o gå när det är snorhalt o man aldrig vet om man kan ramla o slå i sig. Såå..vart långt de här men så är de. JA vet ju ändå bäst själv va ja orkar me o inte, tycker inte folk ska ifrågasätta de. För de vet inte hur jag mår! hoppas du får en trevlig helg!

2008-11-29 @ 10:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback