Två satser lussekatter senare


2008-11-10 @ 15:17:40
nu har ja bakat klart för idag. Fick göra två omgångar med lussekatter, tänkte att de va lika bra när man ändå var igång. Så nu finns de lite till i frysen. Imorn tänkte jag åka till apoteket och köpa en förpackning med gipsbindor som jag ska ha till magen. Ska göra magavtryck på onsdag hade jag tänkt. Hoppas de blir bra bara =) ska måla avtrycket sedan o sen ska avtrycket hängas upp på väggen i barnrummet.

Funderar på att gå in på svt's hemsida sedan o se om de fortfarande har så man kan kolla på repriserna av barnmorskorna. hoppas de för isf ska ja se några avsnitt.

Nähä..ska väl börja lite smått me maten snart..blir korvstroganoff. Min favoriträtt. Skulle kunna äta de varje dag =)






Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Ohh jag ska baka lussebullar imorgon! Gud va mums det ska bli! Farligt farligt!! Men ack så härligt och gott!



Jag följer ditt exempel..svt.se nästa..

2008-11-10 @ 16:42:18
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Carro

mm korvstroganoff e så gott d ska vi ha imorgon :D

åå va gott med lussebullar,, d måste ja me göra i veckan,, trevlig kväll

2008-11-10 @ 17:41:18
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback