Va gott de vore


2008-11-12 @ 15:33:23
med lite skumtomtar o lite julmust.  Ska vara cloettas juleskum, som för övrigt tillverkas på cloetta i linköping =) sedan tycker jag att de ska vara apotekarnes julmust. Den är godast. Men i ödeshögs enda affär ICA, finns de bara icas egna. Den går o dricka men den är inte som apotekarnes inte.



Har dammsugit lite idag o så har jag lagat mat. Fick så ont i nedre högra delen av magen när jag dammsög. Det känns fortfarande lite..känns som en sträckning eller nåt. Blev lite orolig först o tänkte såklart att nej..nu händer det nåt me bebis. Men den buffade runt strax efter så kan inte va nån fara. På de så stack de lixom till lite grann där h*n ska komma ut sen med. Men de e inte första gången o de e väl normalt tror jag. haha.. va ja klagar. De va inte meningen.

JULESKUM NU TACK =)






Kommentarer
Postat av: Carro

hehe vi har precis samma smak =) dessa varor ska det va, inget fusk inte.. hihi

2008-11-12 @ 17:56:00
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback