vad ska man göra idag då?


2008-11-27 @ 10:34:49
Ja.den har dagen blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig då ska jag erkänna. Hade tänkt o åka fram till byn på förmiddagen o handla lite, sedan stanna hos mor o se va hon gjorde o snacka lite skit. Men men.. får se om man kan ta tag i den sociala biten lite senare på dagen.

Har iaf massa julklappar att slå in nu..så får nog börja ta tag i det. Det är ju torsdag idag me..så egentligen borde man städa. Men funderar på att va så elak så jag säger till andreas att han får städa när han kommer hem. Så ska jag ligga på soffan o bara glo o peka på golvet o säga att han misssade en fläck..hahah!

FAst känner ja mig själv rätt så får jag så dåligt samvete över att be honom om de så ja städar själv sen i alla fall. JAJA de märks!

nu ska ja slänga in lite ved, bädda sängen o slå in lite julklappar o paket!

kramar






Kommentarer
Postat av: elina

Det händer inte så mkt idag, ska plocka ltie här hemma sedan ska jag åka och jobba :( känner inte alls för det eftersom jag fryser och det är grått och trist ute. Hade varit skönare att mysa under en filt i soffan med lussekatt och julmust :P va händer hos er idag då ? kram

2008-11-27 @ 10:45:49
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Hahaha! ÄLSKLING du MISSADE en fläck där...HALLÅ ser du inte den stora dammråttan däääär!! hahaha..



Hur känner du inför förlossningen då? För jag känner som så att man kan ju inte styra den så det är bara att go with the flow..ut kommer ju ungen..=)



2008-11-27 @ 10:57:14
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback