Världens bästa pappa


2008-11-09 @ 20:00:22
jag har verkligen världens bästa pappa. Han har varit såå snäll mot oss idag =) vi var och åt mat hos svärfar o svärmor förut. Var trevligt. SEdan kom pappa hem till oss och hjälpte oss i tvättstugan. Han skruvade dit de två bänkskåpsstommarna åt oss, gjorde hål för kranen i ena, han hjälpte oss me högskåpet. Han är så snäll, hjälper alltid till när man behöver hjälp, trots att han inte har så mkt fritid eftersom han har eget företag. TAck så jättemkt för hjälpen pappa <3

Har precis sett klart på gossip girl. Yes säger jag bara.. e så glad över att serena o dan verkar hittat varandra igen =) har faktiskt inte följt serien förut, men nu har ja sett några gånger..o den e ju faktiskt jättebra =)

nu ska ja hämta tvätt hos min mamma..hon är världens bästa mamma hon =)






Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

hehe ja den börjar växa på sig nu och tiden går ganska fort med!

2008-11-09 @ 21:50:39
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Ja sen begränsar ju foglossningarna antalet sovställningar också..Ja jag försöker dricka så mycket som möjligt för att undvika att samla vatten..Jag kan fortfarande ha mina ringar..pepparpeppartaiträ!!



2008-11-10 @ 11:16:49
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback