aktiv dag.


2008-10-23 @ 13:27:33
Var o handlade lite mjölk förut, o då slog ja på stort o handlade lite till helgen me så ja ska slippa handla då. Sedan när ja kom hem så fick jag för mig att städa ur kylskåpet, drog ut allt som va i, diskade alla hyllor och lådor. Så nu e de riktigt fint därinne faktiskt! efter de så gick jag in till tvättstugan o spacklade i allt som min slarviga sambo hade missat igår när han spacklade. Hade nog faktiskt varit bäst om jag hade gjort de själv från början. Tjocka lager me spackel va de, o sedan så hade han missat o täcka för en massa hål! Men då vet ja ju det till nästa gång iaf. Nu vet ja inte va ja ska göra riktigt. funderar o fortsätta i samma anda o ta o diska rent besticklådor med mera. Eller om ja ska sy lite på fodralet till korgen? jaja..de märks vilket ja prioriterar. Måste nog ta mig nåt o äta med.

hörs senare
kramar






Kommentarer
Postat av: Carro

hehe va duktig du e, ja städa kylen förra ehlgen =) så gött ju,, men bra du sa bestickslådan me ;) får bli denna helg,, haha så d e du som e mannen i huset? spaklar o har dej.. hihi om man ändå kunde sånt..

2008-10-23 @ 15:04:54
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: johanna

flitigt du har varit, annat här, legat o glott på bankok hilton,.

2008-10-23 @ 15:10:01
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback