Äntligen fredag.


2008-10-03 @ 12:41:02

Vilken tur jag haft idag. Frågade om man fick gå hem tidigare idag, och det fick jag. Så gick hem vid tolv istället för halv tre. Så skönt faktiskt känner jag! sitter här i soffan o varvar ner en liten stund, grodan kickar som en galning i magen. Tror de va lite hicktajm igårkväll när ja hade lagt mig.

Ska snart ta o byta lite sängkläder o damma av lite i huset hade jag tänkt. Och sedan ta en dusch så jag är klar när andreas kommer hem sedan, så han kan duscha en snabbis. För sedan bär det av till linköping.
Ska hämtas bil, shoppas lite på ikea, babyproffsen, ska tjata om o få åka till ica maxi o köpa lite gott bröd med :)

ikväll blir det lugnt, ligga i soffan o se lite på tv. Lär nog däcka tidigt ikväll om jag kännner mig själv rätt.

just de..idag är det 70 dagar kvar..det ni. och imorn går man in i v 31(30+0)

har sex arbetsdagar kvar nu!


vad händer hos er då?


kramis







Kommentarer
Postat av: johanna

va roligt att shoppa, love shopping! särskillt till bebben..

2008-10-03 @ 14:52:23
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback