Äntligen


2008-10-01 @ 16:47:39
skönt o va hemma igen. Har haft så ont i svanken/skinkan idag igen..smärtan lixom strålar. Sitter här på soffan nu o tar det lugnt. Vi åt korvstroganoff förut. Det var mumsigt..sedan blev det en kanelbulle med.

Idag när jag skulle på lunch o tittade på mobilen så hade jag missat samtal o ett röstmeddelande på telefonen. Så ringde upp brevlådan o det var försäkringskassan som hade ringt. Jag hade fått min ansökan beviljad.
Så från och med den 14:E oktober så behöver man inte jobba mer. Då får man havandeskapspenning istället.

Skönt o sluta tänka på det något mer nu. O antagligen så åker vi till ullared den 16:e oktober o köper bebissaker.

nähä..om man skulle ta o göra lite nytta. om man klarar av de..haha. får nog ta o ligga på soffan ikväll.

undrar om man kan hålla sig vaken till grey's börjar vid nio? burkar ha svårt för de.

vad har ni gjort idag?

kramis






Kommentarer
Postat av: johanna

Vad skoj att du fick det beviljat, grattis får man väl lov att säga med den här fk.. haha.. vad jobbar du med?



ullared har massor med bebbegrejor, jag handlade massor där.. man vill bara handla och handla.. hi

2008-10-01 @ 17:40:35
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback